Volltext-Downloads (blau) und Frontdoor-Views (grau)
The search result changed since you submitted your search request. Documents might be displayed in a different sort order.
  • search hit 32 of 1519
Back to Result List

Theater als Lehr- und Lernmethode: die Parkinson Lane Community Primary School in Halifax, UK

Export metadata

Additional Services

Search Google Scholar

Statistics

frontdoor_oas
Metadaten
Author:E. Kalny
DOI:https://doi.org/10.1007/978-3-658-28341-4_27
ISBN:978-3-658-28340-7
Parent Title (German):Radhika N. (Hrsg.): Sprache - Bildung - Geschlecht. Interdisziplinäre Ansätze in Flucht- und Migrationskontexten
Subtitle (German):Ein Projektbericht
Publisher:Springer VS
Place of publication:Wiesbaden
Document Type:Part of a Book
Language:German
Year of Completion:2021
Release Date:2022/01/21
First Page:533
Last Page:553
Relevance:Wissenschaftlicher Artikel und Aufsatz, Proceeding, Artikel in Tagungsband
Faculty:Soziale Arbeit, Bildung und Pflege